Dit is dé oplossing voor de horeca- en evenementenbranche als je je niet wilt beperken tot een vaste serviesgoed lijn. Het abonnement geeft de mogelijkheid om het serviesgoed perfect af te stemmen op de gerechten die je wilt serveren. Bijvoorbeeld bij wisseling van de menukaart en/of het seizoen. Op dat moment ruil je het servies gewoon in voor items die dan passend zijn bij het menu of de tijd van het jaar.
De abonnementsservice is ook ideaal voor seizoensbedrijven of voor startende horecaondernemingen die nog willen aftasten welke items of aantallen er precies nodig zijn.
Wordt er voor items gekozen die Représentable al in het verhuurassortiment heeft, dan kan het gehuurde op elk gewenst moment ingeleverd of omgeruild worden. Zijn de items speciaal voor je besteld, dan geldt een minimale abonnementsperiode van 3 maanden.
In de horeca wordt aangeschaft servies vaak minder lang gebruikt dan de daadwerkelijke levensduur. Kwalitatief nog goede serviezen verdwijnen in de opslag omdat het bedrijf zich wil blijven vernieuwen. Dat is niet alleen kostbaar maar draagt ook niet bij aan de no-waste economie.
Met een abonnement van Représentable is overbodige voorraad verleden tijd en hoef je ook geen concessies meer te doen ten aanzien van de presentatie van de gerechten.
Hieronder antwoord op de meest gestelde vragen:
Wat kost het abonnement?
De abonnementsprijs per maand is 1/10e van de winkel verkoopprijs. Als bijvoorbeeld de winkel verkoopprijs van een bord € 10,- ex BTW is, dan wordt € 1,- ex BTW per maand als abonnementsgeld gerekend.
Hoe wordt er omgegaan met breuk, schade?
Schade anders dan normale gebruikssporen (denk aan chips, breuk, manco) wordt tegen de winkel verkoopprijs doorberekend. Het al betaalde abonnementsgeld wordt daarop in mindering gebracht tot het restbedrag 15% van de winkel verkoopprijs bedraagt.
Is het mogelijk om na aanvang van het abonnement het serviesgoed toch over te nemen?
Tot uiterlijk 3 maanden na aanvang van het abonnement kan je alsnog beslissen om het serviesgoed aan te schaffen. Het al betaalde abonnementsgeld wordt dan op de winkel verkoopprijs in mindering gebracht.
Hoe vaak wisselt Représentable het aanbod van serviesgoed?
Het (verhuur)assortiment van Représentable is heel uitgebreid en bijna elke week worden daar nieuwe producten aan toegevoegd
Is een abonnementhouder op zoek een naar specifieke item dat nog niet wordt aangeboden in het assortiment? Dan zal Représentable er alles aan doen om dit item of een goed alternatief te vinden zodat dit toegevoegd kan worden aan het abonnement.
Représentable werkt samen met keramisten die items op maat voor je kunnen maken naar de gewenste stijl, vorm, kleur en maat.
Is het gehele verkoopassortiment van Représentable te huur binnen de abonnementsservice?
Niet alle producten die Représentable aanbiedt zijn geschikt voor intensief professioneel gebruik. Deze worden dan ook niet aangeboden binnen een abonnement. Dit geldt o.a. voor producten van hout en marmer of voor items met goudkleurige randen/details.
Welke bedrijven werken al met een abonnement van Représentable?
Représentable heeft een samenwerking met o.a.: Wolf Atelier (A’dam), Senses (A’dam), 212 (A’dam) Bakboord (Almere), Satchmo (A'dam), Godenspijs (A’dam), Quidine (Hoorn), Contraste (Hoogmade), Mont Blanc (A'dam), Morgan & Mees (A'dam/R'dam), Bar Baut (A’dam), Troef (A’dam), Bar Gui (A’dam), Plantage Rococo (Velsen-Zuid), Gastronout (A'dam), Breda (A'dam), Holy Moly Club (Breda), Le Forel (Amsterdam), Capetown Social Club (A'dam), Restaurant 21 (A'dam), Rust Wat (Blaricum), Ambassade (A'dam).